یکتایکتا، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

دخترم تک ستاره زندگیم

يكتا جون مامانيشو تنها ميذاره

1390/12/17 23:15
نویسنده : مامان معصومه
449 بازدید
اشتراک گذاری

اين دختر گل ما چند شب پيش كه مادر جون و آقا جون پيشمون بودن موقع رفتنشون بهونه اونها رو گرفت و در نتيجه مارو تنها گذاشت و رفت خونه آقاجونش.تازه به قول بابا جونش ازمون خداحافظي هم ميكنه و ميره.

امشب هم كه ما خونه آقا جون و مادر جون بوديم ،مادر جون گفت كه يكتا رو امشب بذاريد اينجا .من هم قبول كردم آخه امشب خاله جون و فاطمه جون و ساجده جون ميان.منم گفتم يكتا بمونه اونجا چون دوست داره دور و برش شلوغ باشه.جالب اينكه اين دختر ما دنبالمون اصلا بهونه هم نگرفت.

چي بهت بگم يكتا جون.تو خوش باش ما هم به خوشي تو خوشيم.

من و بابات عاشقتيم.

پسندها (1)

نظرات (9)

عمه شادي
18 اسفند 90 11:50
سلام عزيز دلم امروز عروسكت ميگفتilove youتوهم بعدش اينو تكرار كردي قربون اونiloveyouگفتنت شم تو جون مني.
مامان سهند
19 اسفند 90 11:02
سلام عزیزم خوبی؟ ممنونم که وبلاگ سهند کوچولوی من سر زدید من هم از آشنایی با شماخیلی خیلی خوشبختم
من در خدمتتون هستم، با اجازتون لینکتون میکنم خوشحال میشم باز هم پیشمون بیاین


خیلی ممنونم معصومه جون
مامان سهند
21 اسفند 90 12:57
سلام گلم برای اینکه لیست دوستانتون رو فعال کنید اول آدرس وبلاگ من یا هرکس دیگه رو کپی کنید بعد برید در منوی کاربری تون و قسمت پیوندهای وبلاگ رو باز کنید و در آدرس کپی کرده رو در قسمت آدرس پیس کنید و در قسمت عنوان نام اون شخص رو به فارسی بنویسید مثلا یکتاجون بعد ثبت پیوند رو بزنید و بیاید بیرون. راستی رمز رو هم خصوصی براتون میزارم
مامان سهند
21 اسفند 90 12:58
لطفا رمز رو تایید نکنید من یادم رفت خصوصی بزارم
مامان سهند
21 اسفند 90 21:29
آپم عزیزمممممممممم


خیلی ممنونم از راهنمایی تون . فکر کنم حالا حالاها باید روش کار کنم
مامان سهند
23 فروردین 91 14:28
سلام عزیزم از حضور گرمت ممنونم امیدوارم سال خوبی داشته باشیددددددد
مامان سهند
21 خرداد 91 19:20
سلام گلم از اینکه به یاد دوستای قدیمیت هستی خیلی خیلی ممنونمممممممممم. بابت محبتهای بی دریغت متشکرم. باز هم پیش ما بیا
دخملی
15 مرداد 91 1:23
سلام گلم امروز 15 مرداده میخوام اولین کسی باشم تولد گلت رو بهت تبریک میگم
مامي نسيم ( مامان ملودي )
15 مرداد 91 9:07
عزيزم تولدت مبارك